پیگیری سفارش

جهت پیگیری سفارش خود میتوانید از سه راه پیشنهادی زیر اقدام فرمائید

1 - پیگیری از طریق کد رهگیری مرسوله

2 - پیگیری از طریق شماره سفارش و ارسال تیکت

3 - پیگیری از طریق پنل کاربری

پیگیری سفارش

1 – جهت پیگیری از طریق کد رهگیری مرسوله بیش از همه به آدرس tracking.post.ir مراجعه فرمائید .

سپس در کادری که مشاهده میکنید کد رهگیری مرسوله که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را وارد کنید تا موقعیت و وضعیت دقیق مرسوله را مشاهده فرمائید 

( توجه کنید که این راه فقط برای موقعی است که پیامک تحویل مرسوله به اداره پست برای شما ارسال میشود و محصول شما دست اداره پست میباشد )

 

2 – جهت پیگیری از طریق شماره سفارش ابتدا وارد پنل کاربری > سفارش ها شوید 

سپس سفارش مورد نطر خود را مشخص کنید و شماره سفارش آن را از طریق ارسال تیکت و یا به واتساپ شماره 09022668558 ارسال فرمائید تا وضعیت دقیق سفارش برای شما ارسال شود.

 

3 – در مورد راه سوم هم شما میتوانید خیلی راحت وارد حساب کاربری > سفارش ها شوید و در آنجا میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمائید .

برخی از سوالات متداول در مورد ارسال سفارش

در هنگامی که میخواهید سفارشی را ثبت کنید در قسمت انتخاب نوع ارسال میتوانید زمان دقیق دریافت سفارش را مشاهده فرمائید .

کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال میشود

خیر به هیچ وجه از طریق تماس تلفنی اقدام به پیگیری سفارش نکنید و جهت پیگیری سفارش فقط از طریق 3 راه موجود در این صفحه اقدام فرمائید 

در صورتی که سفارش شما بعد از گزشت زمان تایین شده در هنگام ثبت سفارش به دستتون نرسید کافیه شماره سفارش و یا کد رهگیری مرسوله را از طریق تیکت و یا شماره واتساپ 09022668558 برای ما ارسال فرمائید تا در اسرع وقت وضعیت سفارش شما پیگیری شود و در صورت وجود هرگونه مشکل هماهنگی های لازم با شما انجام شود .

اگر هر سوال دیگه ای دارید میتوانید از طریق ارسال تیکت در قسمت پنل کاربری > ارسال تیکت و یا شماره تماس و واتساپ 09022668558 سوال خود را مطرح کنید تا همکاران ما بتوانند در اسرع وقت به سوال شما پاسخ دهند